tisdag 24 januari 2012

Webbutiker med billiga Konad lack och bildbrickor!

Tänkte göra ett inlägg om vart man kan köpa billiga Konad speciallack och bildbrickor.
Jag har kollat runt en hel del och hittat två webbutiker som är billigast (av de jag kan hitta)! Jag skriver även en rad om webbutiken i övrigt.

1. Billigast är Nagelgiganten som säljer full storlek speciallack för 49:- ! samt bildbrickor för 37,50:- är dock osäker på om det verkligen är konad (de hävdar det iallafall). De har även stora brickor för 125:-.I frakt får man räkna med 50:-.
Bra webbutik med massa roligt! Fri frakt om du köper varor för 500:-.

2.Näst billigast är Nagelvaruhuset där lacket i full storlek och i princessflaska kostar 49:-. Bildbrickorna kostar 39:-. Frakten kostar 59:-. I övrigt så har de inga vanliga lack förutom vad jag förstår är egentillverkade men de har mycket roliga nageldekorationer.

3. Bronset går till Välaboden där lacket kostar 64 :- och brickorna 53:-. Billigt och bra på denna webbutik.


Priset varierar mellan 49- 99 kronor. Brickorna mellan 37,50 -65 kronor.
De jag har tittat på förutom de jag redan nämnt är:
Fairy nails 
Bra webbutik med bildbrickor för 51:- men bara små flaskor av lacket som kostar 45:-. I övrigt finns mycket roligt här. 

Nagelbolaget
När det gäller konad så har de allt men lacken (full storlek) kostar 65:- och bildbrickorna 65:-. Om du letar efter en speciell nyans av konad lack eller bricka så skulle jag bli förvånad om du inte hittar den här.

Lägg gärna en kommentar och skriv om ni känner till en bra webbutik med billiga nagelprodukter som jag inte har skrivit om här!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar